محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
پیوند آسمانی ماپیوند آسمانی ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

محمدمهدی کیانپور سرباز کوچلو امام زمانه

سهم من از دنیا پسر کوچکی است به بزرگی تمام عاشقانه های دنیا

1393/5/27 11:55
نویسنده : مامان بابا
279 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر آرامم پسرم که تو هستی

در کنارمی و در قلب منی 

به نگاه پاک و دستان مهربانت قسم که عاشقانه دوستت دارم 

بعد از انتظاری طولانی و گذشت 9 ماه عاشقی و دلدادگی و تحمل دردی عجیب اما    شیرین ،محمد مهدی من پا

به این دنیای خاکی گذاشت و زمینی شد تا همدمم باشد

مونس رویایی قلب من، رویای هر روز و شب من با تو بودن است

با تو خندیدن

با تو نفس کشیدن

با تو راه رفتن

و در آغوش گرفتن تو

دستان کوچکت راگرفتم تا بلند شوی و راه بروی ..... تمام لذت زندگیم همین است

می خواهم به تو یاد بدهم کلمه کلمه عشق و زندگی را، مهر و محبت و صفا را ، دوستی و عدالت را

می خواهم آغوشم، مادرانه ترین آغوش دنیا باشد برای تو 

مادر بودن شیرین است ،آنقدر که فکر کردن به نوازش صورت پاک و معصوم تو مرا به اوج
 می برد

پس پسرم زود بزرگ شو وهمیشه سالم  و صالح باش تا بتوانی برای مهدی زهرا سرباز خوبی باشی.آمین

عاشقانه دوستت داریم

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان بابا
29 مرداد 93 1:04
عاشقتیم .تولد تولدی مامان