محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
پیوند آسمانی ماپیوند آسمانی ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

محمدمهدی کیانپور سرباز کوچلو امام زمانه

بدون شرح

1393/6/6 16:30
نویسنده : مامان بابا
605 بازدید
اشتراک گذاری

           

به نظر شما  خواهر دو قلوم کجاست؟

پیداش کردین؟؟؟؟؟؟

..........

 ابجی جون کجایی ؟

 

شوخی کردم همه اینها خودم بودم مامان وبابام وقتی بیکار میشن  من رو به شکلهایی که دیدین در میارن البته  شکل های دیگه ای هم بود ولی دیگه روم نشد بگذارم. حالا یک شکل مردونه از خودم براتون گذاشتم

                                        

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان امیرحسین
7 شهریور 93 18:14
امان ازدست این مامان وبابا ها چه بلاهایی که سرفسقل ها نمیارن توهم که خیلی مستعد دختربودنی شازده البته اگه دخترمیشدی قل مامانت میبودی سیب ازوسط نصف شده خخخخخخخخخ
مامان نیما
9 شهریور 93 13:55