محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
پیوند آسمانی ماپیوند آسمانی ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

محمدمهدی کیانپور سرباز کوچلو امام زمانه

روز کودک پسر وبابا

1393/7/16 20:49
نویسنده : مامان بابا
306 بازدید
اشتراک گذاری

                                                تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

امروز روز جهانی کودکه نه اینکه بابا فکر کنی منه بزرگ شدمو دیگه درکت نمیکنم نه همه ادما یه کودک درون داران که حتی اگه 100 سال هم که داشته باشن باز اون کودک درون .اونا میبره به دوران کودکی مثل من که الان با نوشتنن این مطلب رفتم به کودکی یادش بخیر روز جهانی کودک که می شد همه ذوق من این بود که تلویزیون از صبح زود تا اخر شب کارتون نشون میداد اون موقع مثل الان نبود وقط دو ساعت در روز کارتون نشون میداد ما روز جهانی کودک بود که یه دل سیر کارتون نگاه میکردیم البته اگه اخبار های پدر جونت می زاشت یادش بخیر .... 

پسر گلم قدر کودکیت رو بدون و تا می تونی خوش باش و شاد زندگی کن نه غصه درسو بخور نه غصه تکلیفه فردا رو خوش باش همین این توصیه من به تو محمد مهدی باباست ... البته اینو کودک درونم داره میگه ها اگه فردا عکسو ازم شنیدی تعجب نکن ....آرام

دوست دارم روزت مبارک 

 

                         

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فایضه مامانه عسل
27 آذر 93 23:10
سلام خوبین ؟ مامان محمد مهدی جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن به دخترم... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....