محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
پیوند آسمانی ماپیوند آسمانی ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

محمدمهدی کیانپور سرباز کوچلو امام زمانه

پارک پاییزه

1393/9/18 18:49
نویسنده : مامان بابا
401 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام گل مامانی امروز با گوشیم برات مطلب می گذارم.دیروز صبح که باهات خداحافظی کردم تا برم مدرسه دلت می خواست که باهام بیای بیرون کلی بغض کردی که الهی قربون چشات بشم کلی بغلت کردم نازت کردم باهات حرف زدم ولی قبول نمی کردی بهت گفتم بمون پیش پرست6رت ظهر که اندم باهم میریم پارک ولی فایده نداشت دیگه بعد کلی التماس و ناز کردنت قبول کردی از بالکن بری و من رو نگاه کنی.

ظهر وقتی امدم خونه تا بهت گفتم بریم پارک بدو رفتی اتاقت تا لباس بپوشی و کلی ذوق کردی و سراز پا نمیـشناختی.وقتی رفتیم پارک  ننپمی دونستی باید چی رو سوار بشی یه بچه ای 'هم تو پارک سو6ر تاب بود و تو فکر می کردی تاب تو رو سو6ر شده وقتی بهت گفتم یه ت6ب دیگه هم خالی خیالت حمع شد و رفتی سراغ بقیه وسایل.جمله های تو "خوب سرسره سوار شم ""خوب حالا برم تاب نوبت من نوبت من " اینقدر با سیلابل  و اهنگین حرف میزنی که همه دلشون می خواد ایستند و تو حرف بزنی (البته ما شاالله) ا(لان هم که خوابی تو خواب میگی شیر بخورم).بلاخزپره کلی بازی کردی دنبال گنجیشک دویدی  تو سبزه ها  دنبال برگ بمن هم می گفتی بدو مامان بدو.کلی شعر برام خوندی و عکس گرفتیم که حتما از کامپیوتر برات میریزم.دوستت داریم و عاشقتم و جمله اخر تو ""محمد مهدی ماچندتاییم؟؟  ما ۳تاییم و می پری وسط من و بابات میشینی  ""

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فایضه مامانه عسل
1 دی 93 19:54
سلام خوبین ؟ مامان محمدمهدی جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن بهش.... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون.... توروخدا یادتون نره