محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
پیوند آسمانی ماپیوند آسمانی ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

محمدمهدی کیانپور سرباز کوچلو امام زمانه

بدون شرح

1393/9/29 0:59
نویسنده : مامان بابا
395 بازدید
اشتراک گذاری

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

اون بالا خوش می گذره؟

خوب حال کردیم حالا بخوابیم

من پشت و رو شدم یکی نجاتم بده

شوخی بود دارم خودم راه میرم تقلای من برای حرکت کردن اینطوری بود

ای ای ...خوب دارم اواز می خونم اشکالش کجاست؟

تازه نشستن رو دارم یادمیگیرم وارد 4ماه شدم

تپلی تو هم کچلی؟

تو گهواره بچگی مامانم چه کیفی داره خواب

وای این جغجغه ام چه صداهایی از خودش در میاره دقیقا از کجا صداش تولید میشه؟

خوب بخونم ببینم موادتشکیل شده کرم ضدافتابم چیز بدی نداشته باشه؟

در آخرهم من خیلی دوستت دارم کنجکاو کوچلوام

پسندها (2)

نظرات (2)

نگین
29 آذر 93 2:29
سلام دوست گرامی اگر دنبال سایتی مناسب و پربازدید جهت تبادل لینک برای بالا بردن آمار خود می گردید حتما به آدرس زیر سر بزنید: http://upfilm.blog.ir/page/لینکستان
مامان و بابا
7 دی 93 14:30
خدا حفظش کنه گل پسرتون رو ماشالا هزار ماشالا ناز و تو دل بروه
مامان بابا
پاسخ
سلام خیلی ممنون.ان شاالله هم نی نی شما هم بسلامتی بدنیا بیاد