محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
پیوند آسمانی ماپیوند آسمانی ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

محمدمهدی کیانپور سرباز کوچلو امام زمانه

گاهی چقدر زود دیر می شود......

1393/6/19 18:22
نویسنده : مامان بابا
1,283 بازدید
اشتراک گذاری

                    تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

یادش بخیر ان موقع هایی که..... 

-یادش بخیر:

از جلو نظااااااااااااااااام ...

یادش بخیر :

تو دبستان که زنگ تفریح تموم می شد ، مامور آبخوری دیگه نمی ذاشت آب بخوریم

یادش بخیر :

-زمستون اون وقتا تمام عشقمون این بود که رادیو بگه مدرسه ها بخاطر برف تعطیله.

یادش بخیر:

صفحه های خوشنویسی تو کتاب فارسی سال سوم رو یادته؟!

-یادش بخیر:

دبستان که بودیم، هر چی میپرسیدن و میموندیم توش، میگفتیم ما تا سر اینجا خوندیم!

- یادش بخیر:

تو دبستان سر کلاس وقتی گچ تموم میشد، خدا خدا میکردیم معلم به ما بگه بریم از دفتر گچ بیاریم؛ همیشه هم گچ های رنگی زیر دست معلم زود میشکست، بعدم صدای ناهنجار کشیده شدن ناخن روی تخته سیاه!!

- یادش بخیر:

به نام الله پاسدار حرمت خون شهدا، شهدایی که با خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند... این مقدمه همه انشاهامون بود.

- یادش بخیر:

برگه های امتحانی بزرگی که سر برگشون آبی رنگ بود و بالای صفحه یه "برگه امتحان" گنده نوشته بودن!

- یادش بخیر:

آرزومون این بود که وقتی از دوستمون می پرسیم درستون کجاست، اونا یه درس از ما عقب تر باشن.

-یادش بخیر:

برای درس علوم لوبیا لای دستمال سبز میکردیم و میبردیم سر کلاس پز میدادیم.

-یادش بخیر:

آن مان نماران، تو تو اسکاچی، آنی مانی ک. لا. چی...

- یادش بخیر:

پاک کن های جوهری که یه طرفش قرمز بود یه طرفش آبی، بعد با طرف آبیش می خواستیم که خودکارو پاک کنیم، همیشه آخرش یا کاغذ رو پاره می کرد یا سیاه و کثیف می شد.

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com
                                     
                               و یادش بخیر صفحات کتاب های درسیمون .......                                         
 
                                      
 
                                               
                                        
 
                                        
 
                                            
                                           
 
                                            
       خیلی دلم برای مدرسه کلاس اولم تو روستا تنگ شده. پشت نیمکت هایی چوبی  شکسته  تخته های گچی اش  اب زدن به پاکن تا خاکی نشیم  خوراکیهاش و البته لقمه هایی که مامانم صبح میداد ولی من.... دلم برای حرفهای بابام که می گفت ((بگیرید بخوابید فردا باید برید مدرسه.))منت کردنهای مامانم  برای بیدار کردن ما  که ((پاشین دیر شد مدرسه تون))عاشقتونم مامان وبابام.از راه دور بوستون می کنم.
 چند روز دیگه مدرسه میاد وما باید صبح زود بریم ولی اینبار به عنوان معلم مدرسه  انهم مدرسه ای که دانش آموزاش یه فرقی با بقیه دارند .فرقشون اینه که انها بهشتی تر از هر بهشتین انها بچه های استثنایی من هستم و من دلم برای همه اذیت کردنشون همه محبت هاشون .... تنگ شده. بچه های که با خوشی من خوش میشدن و وقتی دلم می گرفت گریه می کردم برام غصه می خوردن و دعا می کردن.بچه های خوب من از ته قلبم می گم دوستتون دارم .                             
 
                       تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com                             
        
پسندها (1)

نظرات (4)

مامان عرشیا
20 شهریور 93 19:20
یادش بخیر...اون دورانی که باتمام بچگی هاش هیچ وقت ازخاطره هاپاک نمیشه...موفق وسربلندباشی...
مامان بابا
پاسخ
سلام خانم چه عجب؟به به چه جمله ایچرا وبلاگت اینقدر دیر بالا میاد؟
مامان عرشیا
21 شهریور 93 20:01
سلام بخاطر اینه که من عکساروباگوشیم گرفتم وحجمش بالاست...ادرس وبلاگ خودت روبرام اس کن.منم براخودم یه وبلا گی درست کردم دوست داشتی یه سری بزن.خوشحال میشیم
مامان امیرحسین
24 شهریور 93 13:25
یادش بخیر............
مامان بابا
پاسخ
هی واقعا....
دایی مجتبی
2 مهر 93 17:39
سلام به دایی جونم خیلی قشنگ بود. خیلی آفرین
مامان بابا
پاسخ
خواهش می کنم به زن دایی هم سلام برسون بگو بیا به سایتم